Košarica

 

vaša košarica je prazna (0)

0,00 €

 
 

Brezplačno svetovanje

080 80 12

 
 
 

Vse za vaše zdravje!

 
 
 

Iskalnik

 
 
 

Facebook

 
 
 

Pomoč

BREZPLAČNO SVETOVANJE

in pomoč pri nakupu na

080 80 12

info@hisa-zdravja.si

 
 
 

Aktualno

 
 
 
 

Boniteta odličnosti

Boniteta odličnosti
 
 
 

Glukomanan v vlogi super vlaknine hujšanja

Glukomanan v vlogi super vlaknine hujšanja

15.05.2017


Starodavna ljudstva na Kitajskem so posebno rastlino imenovano Konjac uporabljali za najrazličnejše zdravstvene težave kor so astma, bolečine v prsih, kašelj, hernija in kožne bolezni. Gre za poseben gomolj, ki vsebuje visok delež topne in viskozne vlaknine imenovane glukomanan.

»Določene kulture izkoriščajo prednosti tega posebnega živila že zelo dolgo časa,« pravi  Paul Arciero, profesor na oddelku za Zdravje in športne znanosti na univerzi Skidmore v New York-u. Po njegovem mnenju je glukomanan pomemben dejavnik, ki je te kulture zaščitil pred škodljivimi učinki, ki jih ima danes sodobna prehrana z visokim vnosom predelanih ogljikovih hidratov.

Žal večina ljudi tega gomolja sploh ne pozna, pa vendar njegova prepoznavnost in priljubljenost narašča zaradi vse več pozitivnih izkušenj ter raziskav o vplivih glukomanana na regulacijo holesterola, krvnega sladkorja, prebave in izgubo telesne teže.

Ključne prednosti uživanja glukomanana:

  • Vpliva na izgubo telesne teže: študije kažejo, da vnos glukomanana pred obrokom z visoko vsebnostjo ogljikovih hidratov, zniža raven »hormona lakote« grelina.
  • Zniža raven in nihanje krvnega sladkorja ter izboljša občutljivost na inzulin.
  • Zniža raven holesterola v krvi, delno zaradi povečanega izločanja holesterola z blatom. V eni študiji so odkrili, da se je po uživanju glukomanana, posameznikom znižala raven LDL (slabega) holesterola v povprečju za 16 mg/dL in trigliceridov za 11 mg/dL.
  • Deluje kot prebiotik, odpravi zaprtost in izboljša črevesno peristaltiko.

Glukomanan je odličen za hujšanje in regulacijo črevesne peristaltike

Glukomanan je topna vlaknina, ki vsebuje zelo malo kalorij in istočasno visok delež topne vlaknine. Podobno večini zelenjave, je to odlična kombinacija za vitkost. Vsekakor je pomembno, da se uživanje glukomanana združuje z zdravo prehrano ter rednim gibanjem. Že leta 2005 je bila narejena obsežna s placebom kontrolirana študija vpliva glukomanana na izgubo telesne teže na 176 zdravih posameznikih. Rezultati po 5 tednih uživanja glukomanana ob uravnoteženi mešani prehrani (pb. 1200 kalorij dnevno), so pokazali izgubo telesne teže v nasprotju s posamezniki, ki ob istem prehranskem vzorcu niso dodajali glukomanana.

Glukomanan zaradi svoje kemijske zgradbe deluje tudi kot prebiotik, kar pomeni, da spodbuja rast naše zdrave črevesne mikroflore. Ker ga pravzaprav ne moremo prebaviti, po zaužitju potuje neprebavljen vse do debelega črevesa, kjer vrši te učinke.

Kot prebiotik ima pozitivne učinke na:

  • zdravje srčno-žilnega in imunskega sistema,
  • zdrave ravni holesterola,  
  • zdravje črevesja,
  • izboljšano prebavo,
  • zmanjšan stresni odziv,
  • izboljšano hormonsko ravnovesje,
  • zmanjšanje vnetnih in avtoimunskih reakcij ter
  • preprečevanje tveganja za debelost in/ali pridobitev telesne teže.

Glukomanan si lahko privoščimo v obliki kapsul ali pa ga vmešamo v svoj najljubši smoothie, polnovredne testenine ali kaše. Ne pa pozabiti, da za hujšanje ne obstaja magične tabletke, zato poskrbimo za pozitiven pristop na vseh področjih. Zdrava, živa hrana, dovolj gibanja, sproščanja in sprehodov v naravi bo vsekakor dodalo piko na i.

Sendi Lešnjak, mag. inž. prehrane,

certificirana bioresonančna terapevtka

 

 

 
 
 

Proizvajalci

stay up clips  manhattan

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.