Košarica

 

vaša košarica je prazna (0)

0,00 €

 
 

Brezplačno svetovanje

080 80 12

 
 
 

Vse za vaše zdravje!

 
 
 

Iskalnik

 
 
 

Facebook

 
 
 

Pomoč

BREZPLAČNO SVETOVANJE

in pomoč pri nakupu na

080 80 12

info@hisa-zdravja.si

 
 
 

Aktualno

 
 
 
 

Boniteta odličnosti

Boniteta odličnosti
 
 
 

Spopad z Veliko nočjo

Spopad z Veliko nočjo

30.03.2017

 

Ko se samo spomnimo na velikonočne praznike nam prvo na pamet pade hrana. Smo doma, pri sosedu, družini ali prijateljih povsod okoli nas je hrana. No, pa saj ni hrana naš ne prijatelj, ki se moramo izogibati, ampak tisti tihi glas odznotraj, ki nam neprestano šepeta: »Tole pa izvrstno zgleda, probaj! Pa tole tudi. Vzemi še.« In tako malo po malo, brez da se zavedamo se nam počasi kilogrami kopičijo.

Zadržati zdrave prehranske navade v trenutkih, ko je hrane v tolikšnem izobilju ni lahko, pa čeprav smo še kako močen karakter. Pa vendar ni nemogoče, da ne bi dobili kakšen kilogram več med prazniki. Potrebno je le nekaj trikov, malo dobre volje in vse je mogoče.

Za začetek je mogoče dobro, da se vnaprej izognemo silnemu prenajedanju in poležavanju na kavču, ki nam je običajno med prazniki edina »aktivnost«. Odločite se za dolg sprehod v naravi, ali pa preprosto naredite nekaj osnovnih vaj, da razgibate celotno telo. Tako se boste počutili bolje in lahko boste ponosni sami nase, ker ste naredili nekaj za svoje zdravje.

Velikonočni prazniki običajno prinašajo velike porcije in s tem mastno hrano. Samokontrola je najpomembnejša, zato si hrano servirate v manjši krožnik in se omejite na samo dve sestavini, kar pa ne pomeni, da ne boste mogli uživati v prazničnih dobrotah. Odločite se za en obrok v dnevu, ko si boste privoščili vse. Ostali med obroki pa naj bodo sestavljeni iz sadja in oreščkov.

Zelo pomembno je, da pijete dovolj vode. Poleg sebe imejte vedno kozarec vode, saj vas bo tako spomnila, da zmanjšate vnos kalorij, pred jedjo pa vas bo zasitila, da boste mogoče pojedli kakšen grižljaj manj. 

Poslušajte svoje telo, zato ko občutite napetost v želodcu, nehajte jesti. Izogibajte se poznih večerij in odhajanja v postelji s polnim želodcem. Vendar v kolikor čez praznike pojeste kakšen obrok ali sladico več, ne imejte slabe vesti, kar je bilo je bilo. Raje si obljubite, da boste po praznikih jedli lažjo hrano, se več gibali, pa tudi obisk kakšne telovadnice, fitnesa ali vodene vadbe ne bi bila slaba ideja.

Seveda pa kot se spodobi Velike noči ni brez prave orehove velikonočne potice. Kdo pravi, da se ji morate odpovedati. Nekajkrat letno lahko grešimo, ni nam pa potrebno grešiti v polni miri. Sladkor lahko nadomestite z naravnim sladilom v prahu s 100 % vsebnostjo steviol glikozida (stevie) brez primesi. 

  Spremljajte nas :-)

 

Velikonočna potica brez sladkorja

 
 
 
 

Proizvajalci

stay up clips  manhattan

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.